Ο δήμαρχος Σητείας Θοδωρής Πατεράκης σε συνέντευξή του στο Ράδιο Κρήτη και στο Λευτέρη Βαρδάκη είπε ότι οι γονείς στους παιδικούς σταθμούς Σητείας και Παλαικάστρου πηγαίνουν με τα... ταπεράκια φαγητό στα παιδιά τους.
Ο διαγωνισμός για τη σίτιση των παιδικών σταθμών κηρύχθηκε άγονος καθώς δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον από ιδιώτες, οι οποίοι θέλουν μετρητά για τις υπηρεσίες που θα παράσχουν, τα οποία δεν υπάρχουν.
ekriti.gr/