Τα αυτοκίνητα Γάλλων τουριστών που ήταν
παρκαρισμένα στους χώρους στάθμευσης των αρχαιολογικών χώρων της Γόρτυνας και
της Φαιστού φαίνεται ότι έβαλαν στο μάτι άγνωστοι διαρρήκτες στην περιοχή της
Μεσαράς που χθες το απόγευμα έκαναν...χρυσές δουλειές!
Πιο συγκεκριμένα χθες αργά το μεσημέρι άγνωστοι
παραβίασαν το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο ενός ζευγαριού Γάλλων στη Γόρτυνα και
πήραν από μέσα μία τσάντα με προσωπικά αντικείμενα καθώς και μία κάμερα. Λίγες
ώρες αργότερα σημειώθηκε ακόμα μία διάρρηξη, αυτή τη φορά στο χώρο στάθμευσης
του αρχαιολογικού χώρου της Φαιστού όπου οι διαρρήκτες άνοιξαν το αμάξι
τουριστών και πήραν και απο κει τα προσωπικά τους αντικείμενα. Και στις δύο
περιπτώσεις οι τουρίστες πήγαν στο τμήμα Μοιρών και κατήγγειλλαν τις
διαρρήξεις.
Το Prismanews.gr έχει αναφερθεί πολλές φορές στο
παρελθόν στο πρόβλημα που καταγράφεται στην περιοχή με τους κλέφτες που
επιλέγουν να "χτυπούν" τα αυτοκίνητα που σταθμεύουν στα πάρκιγκ των
αρχαιολογικών χώρων της περιοχής της Μεσαράς. Μάλιστα είχε γίνει και σχετικό ρεπορτάζ για τους προγραμματισμούς της αστυνομίας να
βγάλει ακόμα και ειδικές βάρδιες μόνο για τους χώρους αυτούς.
prismanews.gr
