ΤΟ "1ο ΑΝΤΑΜΩΜΑ ΚΡΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ" ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!30 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ !!!
ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΕΦΥΛΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ.
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ 25-30 ΕΥΡΩ ΤΟ ΔΥΚΛΙΝΟ....ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 23510-24084.....6977356953