Στην καταγγελία του ο καταναλωτής αναφέρει: επί λέξη «την κίνηση αυτή της Τράπεζας, την θεωρώ ανήθικη, απάνθρωπη, χωρίς κοινωνική ευαισθησία, προκλητική, για τον αδύναμο πολίτη, για τα σπουδάζοντα νιάτα»
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αφού παρέλαβε την καταγγελία από τον πατέρα, αμέσως επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Διευθυντή του υποκαταστήματος στα Χανιά, της εν λόγω Τράπεζας, μετέφερε το περιεχόμενο της καταγγελίας και ζήτησε να γίνει επαναφορά των χρημάτων στο λογαριασμό της φοιτήτριας που αδίκως είχαν «φύγει» με ενέργειες τις Τράπεζας από τον λογαριασμό της, για λογαριασμό οφειλής του πατέρα της.
neakriti.gr
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αφού παρέλαβε την καταγγελία από τον πατέρα, αμέσως επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Διευθυντή του υποκαταστήματος στα Χανιά, της εν λόγω Τράπεζας, μετέφερε το περιεχόμενο της καταγγελίας και ζήτησε να γίνει επαναφορά των χρημάτων στο λογαριασμό της φοιτήτριας που αδίκως είχαν «φύγει» με ενέργειες τις Τράπεζας από τον λογαριασμό της, για λογαριασμό οφειλής του πατέρα της.
neakriti.gr